Welkom bij Soccerscouting Benelux

Het creëren van een toekomst in de voetbalwereld betekent het benutten van de juiste kansen en beslissingen die je in je loopbaan krijgt. Bij Soccerscouting Benelux maken we gebruik van de jarenlange ervaring om talent te ontdekken en deze een kans te geven om dit talent te blijven ontwikkelen. Met een persoonlijke, professionele benadering van spelers, staff en organisaties proberen we deze kansen te benutten die nodig is om van hun passie, hun toekomst te maken.

Hoe werken we?

Om je te helpen jouw talenten te ontdekken en ze te laten groeien, besteden onze geselecteerde scouts extra aandacht aan de volgende punten:
Techniek
We letten op eigenschappen zoals: passen, afwerken, dribbelen, tackelen, voorzetten, souplesse, kracht etc.
Balbezit
We letten op eigenschappen zoals: balcontrole, aannames, spel, manier van bewegen over het veld, snelheid etc.
Tactiek
We letten op eigenschappen zoals: vooruit denken, positie, rol in en voor het team, beslissingen, concentratie etc.

Evenementen

In samenwerking met onze partners, geven we talent de kans om ontdekt te worden. We organiseren verschillende evenementen voor jongens en meiden.

Neem contact met ons op

En we zullen zo snel mogelijk u proberen te bereiken.
Address
Crooswijck 36, Sint-Annaland, Nederland