Wie wij zijn

Soccerscouting Benelux is een particulier scoutingbureau opgericht door Erik Post in 2018. Erik is altijd een zeer gepassioneerd voetballer geweest en heeft een levenslange ervaring in het voetbal. De ervaring die hij in de voetbalwereld heeft opgedaan, gebruikt hij nu om talent te ontdekken in de volgende generatie voetballers.

Erik is al meer dan 20 jaar coach en speelde tot hij zich ging richten op het coachen van de jeugd bij verschillende clubs. Erik was een speler die overal op het veld speelde. Hij begon zijn carrière als spits, maar eindigde hem als keeper. De kennis van al deze functies gebruikte hij later in zijn trainersjaren en nu in het vak als scout. De passie voor voetbal is nooit verdwenen en daarom probeert hij nu getalenteerde spelers een kans te bieden om verder te komen en net zoals hij van zijn passie, zijn beroep te maken.