imageedit_1_2127479266

Scouting Connection

Scouting Connection is opgericht in 2016 en is gevestigd in zowel Cyprus als Nederland. Scouting Connection is opgericht om voetballers uit Nederland te verbinden met Malta of Cyprus. Dit kan door het opzetten van een proef voor een speler met de potentie om een contract te verdienen aan deze test. Voor spelers is het interessant om in het buitenland te voetballen en de voetbalclubs kunnen van waarde zijn voor het behalen van een hoger niveau binnen het spel.

Next Level Soccer Academy

Next Level Soccer Academy is een particuliere voetbalacademie opgericht door Jouko Gorissen en zijn vader Theo Gorissen. Beide mannen zijn fanatieke voetballers en hebben een levenslange ervaring in het voetbal. De ervaring die beide mannen in het voetbal hebben is te zien in het niveau dat ze speelden, maar ook in de verschillende projecten die ze samen over de hele wereld hebben gedaan.

John Robinson Soccer USA

Bij John Robinson krijg je de onbetaalbare kans die Amerikaanse colleges studenten bieden en buitengewone ervaringen voor je creëren om je als voetballer te blijven ontwikkelen. Met een persoonlijke, alomvattende benadering van het leven in de VS, maken ze gebruik van je voetbalvaardigheden met de groeiende vraag naar internationale studenten 'voetballers' op Amerikaanse colleges. Ze zijn ook een exclusieve Europese partner met College Fit Finder USA, de #1 college recruitment player portal.

FIT-keeper

Fitkeeper

Kees Lozekoot heeft in mei 2017 FITkeeper opgericht. Na zijn voetbalcarrière wilde hij graag mensen persoonlijk gaan begeleiden om zich fitter te voelen, om sterker te worden en om sporters te helpen met hun voorbereiding richting een wedstrijd. Daarom bied hij trainingen aan op het gebied van kracht, uithoudingsvermogen, snelheid, coördinatie, balans en lenigheid. "Als allround sport- en bewegingscoach ben ik er voor jou zodat jij jouw sportieve doelen kan bereiken."

JP Webontwerp

JP Webdesign is een Nederlands bedrijf dat (web)design maakt en verzorgt. Dit nog jonge bedrijf kan in verschillende omgevingen een website op maat maken. "Samen met de klant probeer ik altijd de beste oplossing te vinden om alles naar wens te krijgen". Ook hebben zij onze website gebouwd en in elkaar gezet. JP Webontwerp staat voor behulpzaamheid en het beste resultaat voor elke website.

Logo BKS

BKS SPORT- EN BEDRIJFSKLEDING

Sinds de oprichting in 2013 heeft BKS Sport- en Bedrijfskleding zich opgewerkt naar een toonaangevende speler op de markt van bedrijfskleding, sportkleding, promotionele kleding en textielbedrukking. Met een uitgebreide showroom, drukkerij en kantoor zijn wij gehuisvest aan de Graaf Hendrikstraat 3C te Steenbergen. Door hun ervaring, kunnen zij u zo goed mogelijk advies geven over de benodigde soorten sport en werkkleding in de branche waar u zich in bevindt.​

Logo Tjerja's Training

Tjerja's Training

Tjerja-Dave Knaken is een professioneel voetbaltrainer met veel veldervaring. Hij is tevens conditietrainer en heeft gewerkt als vakleerkracht bewegingsonderwijs en jeugdtrainer bij FC Emmen. Ook heeft Tjerja ervaring als HO en TJC. Met Tjerja’s Voetbaltraining biedt hij clubs, trainers en spelers een helpende hand in de vorm van techniektraining, invaltrainingen, groeps- en keeperstraining, individuele training, veelzijdig bewegen en het coördineren van circuittrainingen voor pupillen. Tjerja’s Voetbaltraining heeft daarnaast een uniek programma voor het ontwikkelen en trainen van trainers.

IMG_20200811_010722_717

Europa Challenge

Europa Challenge is een erkende marktleider op het gebied van voetbalontwikkeling. Het levert consequent hoogwaardige touwprogramma's voor spelers die het volgende ontwikkelingsniveau willen bereiken. Door middel van op maat gemaakte voetbalevenementen helpen we getalenteerde, intelligente en hardwerkende spelers te promoten. We streven naar het leveren van kwaliteitsevenementen voor deelnemers door de Europese aantrekkingskracht van het voetbal als middelpunt te gebruiken.